Pracaplastyczna.pl to serwis gromadzący pomysły nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Bazujemy na ich doświadczeniu, wiedzy i kreatywności. Staramy się aby każda opublikowana praca była unikatowa, przyjazna dla dziecka i rozwijała jego zdolności. Oprócz nauczycieli naszymi odbiorcami są również rodzice którzy mogą wykonać ze swoimi pociechami te same prace co w przedszkolu lub szkole. Na stronę, Facebooka i kanał Youtube zaglądają też dzieci poszukując np. pomysłu na laurkę dla mamy.


Współpraca

Jesteśmy otwarci na różne formy. Kilka propozycji zostało opisanych poniżej. Zachęcamy do kontaktu.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
Tel: 530 369 383

Nasze statystki: 194 000 UU /rok, 1 530 000 PV /rok, 20 000 polubień na FB, 2 000 subskrypcji na Youtube


Sponsor konkursu
Organizujemy cykliczne, duże konkursy skierowane do nauczycieli. Bierze w nich udział kilkaset osób. Staramy się aby nagrody były odpowiednio opisane i wyeksponowane. Warto już teraz zapytać o najbliższą edycję.

Zalety:

  • długi czas trwania konkursu/promocji (około miesiąca)
  • nieinwazyjna i pozytywnie odbierana forma
  • widoczność na wszystkich podstronach oraz na Facebooku

Możemy też przygotować indywidualne akcje, ukierunkowane na promocje jednego produktu czy marki. 


Reklama odsłonowa
Popularna forma emitowana w postaci kreacji graficznych na stronach portalu PracaPlastyczna.pl (zobacz rozmieszczenie reklam)

Zalety:

  • emisja w dobrze widocznych miejscach
  • możliwość prezentacji dowolnego produktu/usługi


 


Sponsor filmu
Forma reklamowa polegająca na wyświetleniu planszy reklamowej przed lub/i po filmie. 

Zalety:

  • każdy użytkownik oglądający film będzie miał kontakt z reklamą
  • możliwość prezentacji dowolnego produktu/usługi
  • nieinwazyjna i pozytywnie odbierana forma
  • nieograniczony czas i ilość emisji - reklama jest integralną częścią filmu 

Film jest publikowany i promowany na:

  • kanale Youtube (dotarcie do subskrybentów) 
  • FaceBooku (dotarcie do fanów strony)
  • stronie PracaPlastyczna.pl:
    a) osobna podstrona z opisem pracy
    b) strona właściwej podkategorii 
    c) strona główna (ok. 7 dni)

Lokowanie produktu
Forma reklamowa polegająca na wykorzystaniu produktów klienta w filmie.

Zalety:

  • widoczność produktu przez większą cześć filmu
  • pokazanie produktu w praktyce
  • nieinwazyjna i nieodczuwalna dla widza forma reklamy
  • nieograniczony czas i ilość emisji - reklama jest integralną częścią filmu 

Film jest publikowany i promowany na:

  • kanale Youtube (dotarcie do subskrybentów)
  • FaceBooku (dotarcie do fanów strony)
  • stronie PracaPlastyczna.pl:
    a) osobna podstrona z opisem pracy
    b) strona właściwej podkategorii 
    c) strona główna (ok. 7 dni)

Praca plastyczna sponsorowana + film
Forma reklamy obejmująca przygotowanie i opracowanie pomysłu na pracę plastyczną w której głównym "aktorem" będzie produkt klienta. 

Zalety:

  • maksymalna widoczność
  • możliwość zaprezentowania wszystkich zalet i możliwości produktu
  • nieograniczony czas i ilość emisji - reklama jest integralną częścią filmu 

Film jest publikowany i promowany na:

  • kanale Youtube (dotarcie do subskrybentów)
  • FaceBooku (dotarcie do fanów strony)
  • stronie PracaPlastyczna.pl:
    a) osobna podstrona z opisem pracy
    b) strona właściwej podkategorii 
    c) strona główna (ok. 7 dni)